רישיון עסק בכפר סבא

רישוי עסקים כפר סבא

כפר סבא היא עיר בעלת אוכלוסייה של למעלה מ– 100 אלף תושבים והיא חברה בפורום ה 15 (פורום הערים העצמאיות). מערכת החינוך בכפר סבא נחשבת לאחת מהטובות בארץ, על פי שיעורי ההצלחה בבחינות הבגרות. בעיר כס פועלים שני אזורי תעשייה בהם ישנם מפעלי תעשייה והייטק. באזור התעשייה המזרחי פועלים כ 400 עסקים במגוון תחומים; ישנה מגמה בה תעשיות מסורתיות מתחלפות בתעשיות עתירות ידע ואזורי מסחר. יש בעיר כמה מרכזים מסחריים ומתחם קולנוע סינמה סיטי. לכפר סבא גישה טובה לעורקי תחבורה מרכזיים הכוללים את כביש 531, כביש 6 וכביש 4. יש בה תחנת רכבת והיא מתוכננת להשתלב במסלול הרכבת הקלה. בכפר סבא פועל בית החולים מאיר והעיר משמשת כאזור מנהלי של דרום השרון.

בעיריית כפר סבא פועלת מנהלת עסקים המסייעת בקידום יזמות ועסקים בעיר כפר סבא, ומשמשת כזרוע מקשרת בין בעלי העסקים לבין העירייה.

מחלקת רישוי עסקיםעיריית כפר סבא

כתובת: רחוב רחוב ויצמן 137, כפר סבא.

קבלת קהל: ימים א‘-הבין השעות 10:00-8:00, יום גגם בין השעות 18:00-16:00.

מחלקת רישוי העסקים בעיירת כפר סבא פועלת תחת אגף ההנדסה. במחלקה תוכלו לקבל את כל העזרה והמידע לגבי הליכי הבקשה לרישוי עסק בכפר סבא.

לצורך רישוי עסק, במידה ומדובר בעסק טעון רישוי, יש להגיש למחלקת רישוי עסקים את טופס הבקשה בצירוף שובר תשלום אגרה ותכנית בטיחות במידת הצורך, כמו גם תכנית עסק החתומה על ידי בעל מקצוע מוסמך (מהנדס, אדריכל, הנדסאי בניין או הנדסאי לאדריכלות).

לאחר הגשת הבקשה, מחלקת רישוי עסקים תקבל את הבקשה שלכם ותעביר אותה לבדיקה של כל גורמי הרישוי הרלוונטיים. יתכן שהגופים השונים יציבו תנאים שונים לצורך קבלת הרישיון בין הגורמים ניתן להזכיר את מחלקת התברואה, הווטרינר העירוני, משטרת ישראל, שירותי הכבאות, משרד הבריאות, משרד העבודה ועוד. כל גוף בוחן את פעילות העסק והעמידה בדרישות מבחינת תחום אחריותו.

משרדנו מתמחה ברישוי עסק למפעלים, הליך הכולל ליווי בהכנה פרשה סביבתית בהתאם לפעילות המפעל.

חשוב לערוך נכון את תכנית העסק; כל טעות או אי מילוי אחר ההוראות יגרום לעיכובים מיותרים ובעיות עתידיות. על מנת לצלוח את התהליך בצורה מהירה, אנו מזמינים אתכם להיעזר בניסיון שלנו בהליכי רישוי עסקים. אנוהראשונים ברישוימכירים את הליכי הרישוי והדרישות של הגופים השונים ובעזרתנו תוכלו להיות מוכנים מראש לכל דרישה