תכנון מטבחים למסעדות

תכנון מטבח למסעדה

מתכננים לפתוח מסעדה עם מנות אוכל טעימות ומעניינות? אתם בוודאי מודעים לכך שיש להכין תכנית עסקית ולחשוב על כל הפרטים הנוגעים להקמת העסק ותפעולו. בין היתר, עליכם לבחור מקום למסעדה, בהתאם לקונספט ולקהל שאליו אתם פונים. עליכם לתכנן את התפריט, לעצב את המסעדה ולחשוב על ערוצי השיווק. בשביל לפתוח מסעדה מצליחה יש לחשוב על פרטים רבים, ולעבוד לפי תכנית כלכלית מסודרת אשר תאפשר לכם להגיע לרווחיות. אחד הדברים שעליכם לחשוב עליו הוא תכנון מטבח למסעדה. ולא רק לחשוב אליו, אלא לפנות לעזרה מקצועית אשר תתכנן אותי לפרטי פרטים, בהתאם לצרכים ובהתאם לתקנות משרד הבריאות.

תכנון מטבחים למסעדות הוא עניין מורכב. מצד אחד עליכם לתכנן מטבח אשר תואם לקונספט ולרעיון הכללי. זהו צריך להיות מטבח אשר מכיל את הציוד הדרוש לצורך הכנת המנות שאתם מתכננים להגיש, וגם תואם להיקף העבודה (מבחינת שטח, ציוד וכוח אדם) ולהספק העבודה שאתם מצפים לו. זוהי צריכה להיות סביבה נוחה לעבודה אשר תאפשר לצוות המטבח להתנהל ביעילות ולהשיג את מטרות העסק. אך מצד שני ישנם היבטים לא פחות חשובים של בטיחות, בריאות הציבור, תברואה ואחרים אשר צרכים להילקח בחשבון בעת תכנון מטבחים למסעדות.

תכנון מטבח למסעדה חייב להיעשות בהתאם לכל התקנות והדרישות של משרד הבריאות ואף לקבל אישור עקרוני לתכנון המוצע, וזהו חלק בלתי נפרד מרישוי העסק. תכנון מטבחים למסעדות הוא עבודה הדורשת אדריכל ויועץ מזון. החוקים לרישוי עסקים קובעים תקנות שונות לגבי שטח המטבח ורוחב המעברים; לגבי ריצוף נגד החלקה ואמצעי בטיחות; לגבי מידוף ואחסון; חיפוי הקירות; אמצעי אוורור; בטיחות אש ועוד תקנות רבות הבאות לידי ביטוי בתכנון המטבח. המטרה של כל התקנות היא לשמור על בריאות ובטיחות הציבור, העובדים וכל מי שנמצא בסביבת העסק.

בין אם מדובר במסעדה, מאפייה, חברת קייטרינג או כל מקום הדורש מטבח תעשייתי, אתם מוזמנים לפנות למשרדינו וליהנות משירותם של אנשי מקצוע מנוסים בתחום תכנון מטבחים למסעדות והליכי הרישוי. אנו נסייע לכם בתכנון מטבח מקצועי, נלווה בהליך הנגישות, ליווי בהתאם לקונספט ולצרכים של העסק, ובהתאם לדרישות החוק – מטבח אר יבטיח לכם יעילות, נוחות, בטיחות ואופטימיזציה לצרכים של העסק. פנו למשרדנו לקבלת ייעוץ ראשוני טלפוני ללא עלות.

תכנון מטבח למסעדה