רישיון עסק ברעננה

רישוי עסקים רעננה

רעננה אשר הוקמה כמושבה חקלאית, הוכרזה בשנת 1982 כעיר. היא נחשבת לאחת הערים המטופחות בישראל אשר מציעה רמה גבוהה של איכות חיים לתושביה. היא חברה בפורום ה 15 (פורום הערים העצמאיות). ברעננה יש כ 75 אלף תושבים ויחדיו עם הרצליה וכפר סבא יהא יוצרת כרך עירוני גדול עם עורקי תחבורה ראשיים. בראשית ימייה כמושבה חקלאית הפרנסה הגיעה מחלב, גידול טבק והדרים, היום כלכלת העיר השתנתה לחלוטין והיא נשענת במידה רבה על אזורי התעשייה בהן פעולות חברות הייטק מובילות הכוללות את אמדוקס, מיקרוסופט, HP, נייס ועוד רבות אחרות. ברעננה ישנה פעילות תרבות רבה הכוללת מוזיקה ומחול, והיא ידועה בזכות הפארק המשמש כמרכז ספורט ופנאי, והוא כולל אמפיתאטרון בו נערכים מופעים של אמנים בינלאומיים.

מחלקת רישוי עסקים בעיריית רעננה

כתובת: רחוב החרושת 4 רעננה

עיירת רעננה מפעילה מנהלת עסקים אשר נועדה לחזק את הקשר בין בעלי העסקים והיזמים לבין העירייה. המנהלת פועלת לשיפור השירות, הסרת חסמים בירוקרטיים ופיתוח התשתיות לצורך קידום העסקים וכלכלת העיר.

על מנת לפתוח עסק בעיר יש צורך ברישוי, בהתאם לחוק רישוי עסקים התשכ“ח / 1968. החוק נועד לאפשר פעילות עסקית בעיר תוך כדי הבטחת: איכות הסביבה ומניעת מפגעים ומטרדים; מניעת סכנות לשלום הציבור; בטיחות הנמצאים בעסק וסביבתו; מניעת מחלות ובעיות תברואה ושמירה על בריאות הציבור; שמירה על דיני התכנון והבנייה.

מחלקת רישוי עסקים רעננה היא זו אשר מרכזת את כל נושא הרישוי וכל בקשה לרישיון עסק ברעננה מתנהלת דרכה. במסגרת השירותים של המחלקה לרישוי עסקים תוכלו לקבל מידע מוקדם לגבי ההליכים; טפול בבקשת הרישוי; ביצוע ביקורות; מתן היתרים מיוחדים להצבת שולחנות וכיסאות; הוצאות רישיונות עסק לאירועים חד פעמיים.

בקשה לרישוי עסק דורשת תשלום אגרה והגשת מסמכים שונים לפי המפרט האחיד. אך במרכזה תרשים סביבה, מפה מצבית ותכנית עסק החתומה על ידי בעל מקצוע מוסמך. בעלי המקצוע המוסמכים להכנת תכנית עסק הוא הנדסאי לאדריכלות ולא עורכי דין כפי שטועים רבים.

אם ברצונכם להגיש בקשה לרישיון עסק ברעננה, אנו ממליצים לכם להיעזר בשירותים המקצועיים שלנו. אצלנו תוכלו למצוא את אנשי המקצוע המוסמכים לערוך תכנית עסק, ובעלי ידע נרחב בהליכי רישוי, עבודה מול רשויות ומילוי אחר ככל הדרישות לצורך קבלת רישיון עסק בצורה מהירה וקלה, וללא עיכובים מיותרים.