רישיון עסק ברמלה

רישוי עסקים רמלה

עיריית רמלה מקדמת בשטחה שטחים רבים אשר מיועדים לפיתוח עסקים. העסקים אשר נפתחים בה נהנים מיתרונות רבים, חלקם ממיקומה במרכז הארץ, ההיכרות המעמיקה שלנו עם כל תקנות החוק לרישוי עסקים מאפשרים לבעל העסק ליהנות מהניסיון בפתרונות בדרך לקבלת רישיון לעסק. 

בקשה לרישיון עסק מתחילה בתכנון קפדני של העסק על פי תקנות משרד הבריאות (לעסקי המזון), המשרד שלנו שם דגש על תכנון בכל תחומי העסקים ובפרט בעסקי המזון.

לצורך קבלת רישיון עסק, על בעל העסק לעמוד בכל דרישות גורמי האישור על פי התאמה כפי שמופיע בצו לרישוי עסקים. משרדנו מעניק בנוסף שירותי תכנון על ידי יועץ מתכנן מטבחים מקצועי בעל ניסיון עשיר בתכנון מסעדות, אשר מכיר היטב את התקנות ויודע כיצד יש לתמרן מול הרשות המקומית, משרדנו מלווה את בעל העסק החל משלב התכנון ועד קבלת רישיון העסק.

תהליך רישוי העסקים מול הרשות המקומית בעיריית רמלה אינו זהה לתהליך בכל מקום אחר בארץ, על אף שקיים מפרט אחיד, ההליך מתחיל בלקיחת מידות של הנכס לצורך הכנת תכנית עסק אשר תואמת לדרישות גורמי האישור בהתאם לסוג העסק מבחינה תקנית, ההליך כולל הגשת גרמושקה – בקשה לרישיון עסק בחמישה עותקים חתומים על ידי אדריכל רישוי והגשתם לרשות המקומית.

כל התהליך מול הרשות המקומית מתבצע על ידינו בתכנון ובליווי מלא לאורכו המלא של ההליך. הלקוח מעביר לידינו ייפוי כוח באמצעות הטופס (בהתאם לסגנון של כל רשות),והחל מאותו רגע אנו לוקחים את המושכות ומטפלים בכל התהליך מול הרשויות ביעילות, בזריזות ובמקצועיות רבה. כל הידע שצברנו והניסיון העשיר מאפשרים לנו להוביל לעבודה יעילה וזריזה מול אותם גורמי רישוי.