רישיון עסק בנתניה

רישוי עסקים נתניה

עם אוכלוסיה המונה כ 225 אלף תושבים, נתניה היא הגדולה ביותר באזור השרון והשביעית בערי מדינת ישראל (מבחינת האוכלוסייה). בעבר נתניה זכתה לכינוי ”עיר היהלומים“, כיום לא נותר כלום מתעשיית היהלומים המפוארת אשר פעלה בעיר מלבד הזיכרונות. בזכות היותה עיר חוף ותכניות הפיתוח שנערכו בה, העיר נהנית מתנופת תיירות. היא מושכת בעיקר תיירים מצרפת, בריטניה ודרום אמריקה. יש בה בתי מלון והעירייה מתכננת בתי מלון נוספים.

בנתניה תמצאו את אזור התעשייה קרית ספיר (אזור תעשייה פולג) אשר ידוע בזכות מבשלות הבירה הנמצאות בו. באזור תעשייה זה, כמו באזורי תעשייה רבים בארץ, מפעלי התעשייה התחלפו במשרדי הייטק, שטחי מסחר ומוקדי בילוי. תמצאו כאן את מתחם ביג וסניף איקאה. נתניה נמצאת על כביש החוף, בדרך בין הרצליה לבין חדרה. כמו כן יש ממנה גישה קלה לכביש 4.

נתניה גם קלטה הרבה עלייה מברית המועצות וצרפת והרבה מהיזמות העסקית בעיר מובלת על ידי עולים חדשים מהמעמד הבינוני והגבוה.

המחלקה לרישוי עסקיםעיריית נתניה

כתובת: שד’ ויצמן 22 קומה 4 נתניה.

קבלת קהל: ימים א-ה 08:30-13:00 יום ג 14:00-18:00

עסקים טעוני רישוי נדרשים להוציא רישיון עסק בנתניה באמצעות פנייה למחלקת רישוי בקשים והגשת הבקשה. לא כל סוגי העסקים דורשים רישוי, אך יש לבצע בדיקה –  פתיחת עסק ללא רישיון תביא לצווי סגירה, קנסות ותביעות משפטיות.

עסק הטעון רישוי צריך להגיש למחלקת רישוי עסקים בקשה מסודרת המלווה בכל התכניות, הטפסים והוכחת תשלום האגרה. החלק המרכזי בהגשת הבקשה הוא הכנת תכנית עסק וכל התרשימים הדרושים על פי המפרט בחוק. לצורך כך יש להיעזר באנשי מקצוע מוסמכים. זהו לא דבר שתוכלו לעשות בעצמכם! על פי החוק התכנית צריכה להיות חתומה על ידי הנדסאי לאדריכלות.

המחלקה לרישוי עסקים בוחנת את הבקשה ומעבירה אותה ליתר הגורמים הרלוונטיים אשר צרכים לתת את הסכמתם. חשוב מאוד לערוך נכון את התכנית ולהגיש את הבקשה בהתאם לנהלים.

מתכנן לפתוח מסעדה?! משרדנו ילווה אותך בכל ההליך מול משרד הבריאות כולל חוות דעת מקדמית מאושרת בטרם תצא לביצוע!

אנו מזמינים אתכם לבצע באמצעותנו את תהליכי הרישוי. אנו נסייע לכם להגיש את כל המסמכים בצורה הנכונה, בתוספת תכנית עסק ובהתאם לכל הדרישות בחוק. בעזרתנו תוכלו לסיים את התהליך מהר וללא תקלות.