רישיון עסק במודיעין

רישוי עסקים מודיעין

שמה המלא של העיר הוא מודיעין-מכבים-רעות. העיר נמצאת על הדרך בין ירושלים לבין תל אביב. יש בעיר כמאה אלף תושבים והיא זוכה לדירוג כלכלי חברתי גבוה (8 מתוך 10). השכר הממוצע של השכירים גבוה בהרבה מהממוצע הארצי.

בעיר מודיעין ישנו פארק טכנולוגי המשתרע על שטח של כ 4700 דונם. בפארק התעשייה ישנם משרדים ותעשיות עתירות טכנולוגיה כמו סייבר וביו טכנולוגיה, כמו גם מרכזים לוגיסטיים. עד להקמת הפארק מודיעין נחשבה לפרבר שינה של תל אביב, היום כ 40% מתושבי מודיעין מועסקים בעיר. כמו כן במודיעין ישנם 12 מרכזים מסחריים.

ישנם פרויקטים עתידיים המתוכננים הכוללים הקמת אצטדיון עם 30 אלף מקומות ישיבה; מכללה עירונית; מוזאון; מלון ובניית פארק מים

המחלקה לרישוי עסקיםעיריית מודיעין

כתובת: שדרות החשמונאים, אתר הקרוואנים

קבלת קהל: א‘,ב’,ד’ 08:00-16:00

ה‘ 08:00-12:00

כל עסק, המוגדר בחוק כטעון רישוי, זקוק לרישיון עסק לצורך ניהולו ופתיחתו. עיריית מודיעין, באמצעות המחלקה לרישוי עסקים, היא זו אשר עוסקת ברישוי עסקים ופיקוח על פעולתם. פתיחת עסק ללא רישיון היא עבירה פלילית אשר תביא לצווי סגירה, קנסות ותביעות משפטיות.

ההליך לרישוי עסקים במודיעין מתחיל בהגשת הבקשה אל המחלקה לרישוי עסקים. יש להגיש את בקשה בתוספת כל המסמכים הנדרשים וכפוף לתשלום האגרה. המחלה בוחנת את הבקשה, אך ישנם גופים שונים המעורבים בתהליך הרישוי. במידה והבקשה לרישוי עסק הוגשה כפי שצריך (עם כל המסמכים על פי ההנחיות), והעסק תואם לתכניות הבניה, הבקשה עוברת לשאר הגופים הרלוונטיים. אלו עשויים להיות משרדי ממשלה שונים (איכות סביבה, תחבורה, חינוך…), משטרת ישראל ושירותי הכבאות, ומחלקות בעירייה.

הגשת הבקשה לרישוי עסק מודיעין כוללת:

  • דף הכולל את פרטי הסק ובעליו. הוא כולל את חתימת מגיש הבקשה ועורך תכנית העסק. שימו לב שרק מהנדס, הנדסאי בניין, אדריכל או הנדסאי לאדריכלות מוסמך לערוך תכנית.
  • תרשי סביבה שבו הודגש הגוש והחלקה בו נמצא העסק. יש להציג את מספרי החלקות בסביבתו ואת הדרכים הגובלות עם החלקה.
  • מפה מצבית המציגה את השטח הבנוי והלא בנוי. יש לסמן בתרשים את היקף העסק ולציין את העסקים השכנים החולקים קיר משותף. יש לסמן גם את התשתיות (מים, ביוב, גז…). יש להגיש תרשים עבור כל קומה מקומות העסק.
  • תכנית עסק המציגה את כל שטחי העסק, פתחים ומתקני אוורור ומיזוג אוויר, מתקני אשפה, קולטי עשן וריח, ארובות, ביובו וטיהור שפכים, מתקני סניטציה ועוד.

יזם המעוניין לקבל רישוי עסק במודיעין בצורה מהירה וחלקה מוזמן להיעזר בשירותי המקצועיים של משרדנו, מכירים היטב את דרישות הרישוי ומוסמך לערוך את תכנית העסק, אתם יותר ממוזמנים לפנות למשרדנו ונשמח לסייע בכל הליך הרישוי הכולל בדיקת היתכנות לנכס בטרם חתימת הסכם מול השוכר, ראשונים ברישוי לכו על בטוח.