רישיון עסק ביהוד מונסון

רישוי עסקים יהוד מונסון

מאז שנת 2003 ייהוד אוחדה עם היישוב הסמוך נווה מונוסון ושמה הרשמי הוא יהוד-מונוסון. יהוד היא יישוב קטן עם אוכלוסייה של 30 אלף תושבים. אך למרות גודלה היא משמשת כמרכז עירוני להרבה ישובים סמוכים. למשל ביהוד פועל תיכון המשמש את תושבי סביון, גני יהודה, מגשימים, בני עטרות, בית אריה, עלי זהב, רינתיה, מזור, כפר טרומן ועוד.  כמו כן ליהוד ישנו אזור תעשייה מפותח בו נמצאים מפעלים מובילים הכוללים את מפעל מבת של התעשייה האווירית, חברת HP, חברת מגל מערכות ביטחון. בשנים האחרונות יהוד עוברת תהליך התחדשות עירוני הכול הרחבת שטחי מסחר ותעשייה, וישנו תכנון לפארק תעשיות נוסף בו יוקם מרכז קונגרסים ותערוכות וישולבו בו אזורי בילוי.  בעוד עתודות הקרקע לבנייה באזור המרכז אוזלות, ליהוד בהחלט ישנו פוטנציאל.

מחלקת רישוי עסקים – עיריית יהוד-מונסון

כתובת: רח’ מרבד הקסמים 6, יהוד-מונוסון

קבלת קהל: בתיאום מראש

מחלקת רישוי עסקים היא זו המופקדת על רישוי העסקים והפיקוח לצורך שמירה על אינטרס הציבור.   את הבקשה לרישיון עסק ביהוד מגישים למחלקת רישוי עסקים והיא מתנהלת מול הגורמים הרלוונטיים.

לצורך הגשת הבקשה עליכם להגיש למחלה תכנית עסק על פי המפרט הנדרש בחוק ובתוספת כל המסמכים הרלוונטיים; מסמכים הכוללים חוזה שכירות, מספר חשבון ארנונה, אגרת פתיחת תיק על סה”כ 325 ש”ח (נכון לספטמבר 2020), תעודה מרשם החברות (במקרה של חברה בע“מ) ועוד.

את תכנית העסק יש להגיש ב 5 העתקים (גרמושקה אחת). התכנית צריכה לכלול את כל התרשימים המפורטים בחוק ועם הדגשים הנכונים. רק איש מקצוע מוסמך יכול לערוך תכנית עסק. כל טעות בהגשת הבקשה, כל מסמך חסר או מידע לא נכון יביא לעיכובים בתהליך.

תכנית העסק כוללת תרשים סביבה בקנה מידה 1:1250. התרשים צריך להציג את החלקה של העסק בצורה מודגשת, כמו גם את הרחובות והאתרים הסמוכים. תרשים מצבי בקנה מידה 1:1250 הנציג את השטח הבנוי והלא בנוי. יש להדגיש את העסק והרחובות הגובלים בעסק. חישוב שטח ואוורור המציג את שטח החלונות ביחס לרצפה, מיזוג אוויר וונטות. ותכנית עסק המציעה חתכי אורך ורחוב של כל קומה בעסק.

אנו ממליצים לכם לבצע את הליך הרישוי בעזרת משרדנו המכיר היטב את דרישות החוק ובהכנת התכנית העסקית. משרדנו ישמח ללוות אתכם בתהליך ולהבטיח רישוי עסק במסלול הקצר והיעיל ביותר.