רישיון עסק ביבנה

רישוי עסקים יבנה

יבנה היא עיר קטנה בה אוכלוסיה של כ 50 אלף תושבים. היא ידועה מאוד בזכות השיעור הגבוה של צעירים וגם אחוז מאוד גבוה של זכאים לתעודת בגרות. העיר יבנה סמוכה למספר יישובים, ביניהם אשדוד ורחובות. יבנה נחשבת לעיר מובילה בתחום הבנייה הירוקה והיא מציעה איכות חיים גבוהה. בהתאם לתכניות הפיתוח של העיר, היא צפויה להגיע ל 105 אלף תושבים עד שנת 2035. כמו כן מתוכננים בה תוספות של 174,000 מר שטחי מסחר וכ 206 דונם עבור מבני ומוסדות ציבור. בעיר ישנם שני אזורי תעשייה בהם פועלים עסקים בתחום האלקטרוניקה, מחשב, מתכת וחשמל. בין החברות הפעלות ביבנה תמצאו את אורמת, מולטילוק, בן אנד גריס, ווילי פוד ואחרות.

המחלקה לרישוי עסקיםעיריית יבנה

כתובת: התנאים 1, יבנה

קבלת קהל: א,ב,ד,ה : 09:00-12:00. ב : 16:00-18:00

*  קבלת קהל בתיאום מראש

עסקים טעוני רישוי נדרשים לפנות למחלקת רישוי עסקים ולהגיש בקשה מסודרת לרישוי העסק. עיריית יבנה תומכת ביזמות לעסקים ורואה בהם מנוף לפיתוח העיר. ניתן לקבל סיוע במחלקה לרישוי עסקים, אך בסופו של דבר עליכם להגיש בקשה מסודרת, על פי דרישות החוק ועם כל המסמכים והתכניות אשר החוק דורש. לצורך כך תזדקקו לעזרתם של אנשי המקצוע.

רישוי עסק נדרש לא רק במקרה של פתיחת עסק חדש, אלא בכל מקרה של הגבלה או הקטנת שטח העסק; שינויים פיזיים פנימיים או חיצוניים במבנה העסק; שינוי בתחום העיסוק או שינוי בעלות. הפעלת עסק ללא רישיון היא עבירה פלילית.

עבור פתיחת תיק רישוי עסקים ביבנה – יש להגיש את המסמכים הבאים:

1. צילום תז וספח/ צילום רישיון נהיגה של מגיש הבקשה.

2. תדפיס מידע עדכני מרשם החברות, וכן אישור מורשה חתימה (עבור בקשות המוגשות על ידי תאגיד).

3. במקרה בו מגיש הבקשה הוא אינו בעל העסק, עליו להגיע עם ייפוי כוח וצילום תעודת זהות מטעם בעל העסק/ החברה.

4. העתק של חוזה השכירות / אישור בעלות נכס.

5. העתק חשבון ארנונה.

6. סט תכניות לרישוי עסק 3-5 עותקים על פי ההנחיות

7. אגרת תשלום עפ מס פריטי הרישוי בצו רישוי עסקים.

המחלקה לרישוי עסקים תבחן את הבקשה. בשלב הראשון המחלקה תוודא שכל המסמכים הגיעו, במידה ומשהו חסר הבקשה לא תטופל. בשלב השני יבדקו התכניות שהוגשו, במידה והכול עמד בדרישות, הבקשה תועבר לגורמי האישור הרלוונטיים.

עבור כל עסק ישנן תקנות שונות. הדרך היעילה ביותר לקבלת רישיון עסק היא באמצעות אנשי המקצוע המכירים את הדרישות ואת הליכי הרישוי. בעזרתן תוכלו לחסוך לעצמכם כאבי ראש ביורוקרטיים ולקבל את הרישיון בדרך הקצרה ביותר