רישיון עסק בהרצליה

רישוי עסקים הרצליה

הרצליה היא עיר בעלת כמאה אלף תושבים ופעילות כלכלית ענפה ומגוונת. היא גובלת ברעננה, רמת השרון ותל אביב. בעיר הרצליה תוכלו למצוא מרכזי בילוי המושכים קהל מערים אחרות; טיילת ובתי מלון הפונים לתיירים, דיפלומטים ואנשי עסקים, ומוסדות תרבות. יש בה גם ריכוז של אוכלוסיה עשירה; חברות הייטק רבות הפעולות בתחומה; מרינה יוקרתית; סינמטק ואולפני הרצליה. הרצליה היא עיר חזקה מבחינה כלכלית והיא חברה בפורום ה 15 המאגד את הערים העצמאיות שאינן מקבלות מענקי פיתוח ומסתמכות על יכולתן הכלכלית לצורך פיתוח העיר. בהרצליה ישנן תכניות פיתוח רבות הכוללות התחדשות עירונית, בניית יחידות דיור חדשות ופיתוח אזורים מסחריים. ישנו פוטנציאל גדול לעסקים בהרצליה, פוטנציאל בתחומים רבים.

מחלקת רישוי עסקים  -עיריית הרצליה

כתובת: רחוב השרון 29, הרצליה

שעות קבלת קהל: ימים א’, ג’, ה’.

בין השעות: 12:30 -8:00                      

יום ב’ 17:30-16:00.

יום ד’ – אין קבלת קהל.

תהליך הרישוי, המתחיל במחלקה לרישוי עסקם בעיריית הרצליה, דורש את אישורם של גורמים שונים והוא עשוי להיות ארוך ומורכב. הקפדה על דרישות והגשה נכונה של כל המסמכים הדרושים תבטיח תהליך יעיל. לכן בטרם הגשת הבקשה מומלץ לגשת למחלקת רישוי עסקים בהרצליה לצורך קבלת מידע מקדים. כך תוכלו לדעת מה הם התנאים וכל הדרישות לצורך קבלת הרישיון. הליך קביעת הפגישה במחלקת רישוי עסקים הוא קל ונוח, ומתבצע באמצעות האינטרנט. אתם בוחרים את התור הפנוי ומקבלים אישור ב SMS .

כל עסק, הנדרש על פי החוק ברישוי עסקים, חייב להגיש את הבקשה. פתיחת עסק ללא רישיון היא עבירה פלילית. הדגשים העיקריים בתהליך הרישוי לעסק בהרצליה  הם בדיקת העסק במיקומו ביחס לתכניות התב“ע, על מנת להימנע מהליך של שימוש חורג, ועמידה בתקנות של הרשויות השונות אשר רלוונטיות עבור סוג העסק שאתם מתכננים לפתוח.

את בקשת הרישוי אתם מגישים למחלקת רישוי העסקים והם, לאחר אישור עקרוני מעברים את הנושא ליתר גורמי הרישוי הרלוונטיים על מנת לקבל את תשובתם. לצורך העניין אלו יכולים להיות מכבי האש, המשטרה, המשרד לאיכות הסביבה, משרד החינוך וכו‘.

על מנת לעבור את התהליך בהצלחה כדאי להיות מודעים מראש לכל הדרישות הצפויות ולהיערך בהתאם. מסיבה זו כדאי לבצע את התהליך באמצעות אנשי המקצוע המתאימים.

במסגרת תהליך הרישוי תצטרכו להגיש תכנית עסק, על פי הדרישות, ולהגיש אותה בצירוף ייפוי כוח, צילומי תעודת זהות, מסמכי ארנונה, תעודת רשם החברות וחוזה שכירות. תכנית העסק נערכת ונחתמת על ידי איש מקצוע מוסמך (למשל הנדסאי אדריכלות) והיא כוללת דף פרטים, תרשים סביבה, תרשים מגרש, חישוב שטחים ואוורור ותכנית עסק.

תכנית העסק מכילה תרשימים שחייבים להתבצע על פי ההנחיות הכוללות את קנה המידה הנדרש ואת האלמנטים שהיא צריכה להדגיש. הגשה לא נכונה של תכנית עסק תגרום לכם לעיכובים מיותרים.

אם אינכם בטוחים בהליכים, ואולי אינכם בטוחים האם אתם מחויבים ברישיון עסק?! אתם מוזמנים לעשות זאת בעזרתנו. משרדנו ראשונים ברישוי ישמח לערוך את כל הבדיקות המקדימות ונאפשר לכם לפתוח את העסק בצורה חלקה, ובהתאם לחוק, ללא עיכובים מיותרים וללא הסתבכות בסבך הבירוקרטי.