רישיון עסק בבת ים

רישוי עסקים בת ים

העיר בת ים שוכנת לחופי הים התיכון וגובלת בתל אביב, ראשון לציון וחולון. בעיר מתגוררים כ 130 אלף תושבים ויש בה אחוז מאוד גבוה של יוצאי מדינות ברית המועצות לשעבר. על פי החלטת משרד הפנים העיר בת ים צפויה להתאחד עם תל אביב ב 2023 ולהפוך לרשות מוניציפלית אחת. במשך השנים נבנו בבת ים בנייני מגורים רבים עד אשר נוצר מחסור באזורי תעסוקה ומסחר. כיום ישנו שינוי מגמה אשר נועד לפתח אזורי תעשייה ומסחר. ולאור המחסור נראה שיש להם פוטנציאל רב. לעיר בת ים גם רצועת חוף בעלת פוטנציאל תיירותי ובשנים האחרונות ישנן השקעות בפיתוח הטיילת והפיכת המקום לאטרקטיבי יותר.

המחלקה לרישוי עסקים – עיריית בת ים

כתובת המחלקה: רח’ החשמונאים 27 בת ים. קומה א’, חדר 212.

המחלקה לרישוי עסקים בעיריית בת ים היא הכתובת לצורך הגשת בקשה לרישיון עסק, חידוש רישיון והיתרים להעמדת שולחנות וכיסאות ברחוב.

יזמים המעוניינים בפתיחת עסק בבת ים מוזמנים לפנות אל המחלקה לרישוי עסקים בעיריית בת ים. שם תוכלו לבדוק את התנאים המוקדמים לצורך פתיחת בית העסק. התנאים נבחנים בהתאם למאפייני העסק והתקנות החלות עליו, כמו גם תכנית בנית ערים התקפה לאזור בו מבקש העסק לפעול.

קחו בחשבון שהתהליך עשוי להיות ממושך, זאת מכיוון שהוא דורש את אישורים של כל הגורמים הרלוונטיים. בשרשרת גורמי הרישוי תוכלו למצוא את המשרד לאיכות הסביבה, משרד הבריאות, משרות ישראל, שירותי הכבאות וההצלה, משרד העבודה ועוד. על מנת לקצר את התהליך ניתן להיערך מראש לכל הדרישות הצפויות של אותם הגורמים. כך נוכל להימנע מעיכובים מיותרים.

לצורך הגשת בקשה לרישוי עסק בבת ים יש להגיש למחלקה את הבקשה בתוספת כל המסמכים הנדרשים. הבקשה כוללת תכנית לעסק ב 5 העתקים; צילום של חוזה השכירות או הקנייה של הנכס בו ממוקם העסק;תשלום אגרת רישוי; אישור מרואה חשבון / עורך דין לגבי זכות החתימה; פרטיו של בעל זכות החתימה וייפוי כוח במידה והבקשה מוגשת על ידי מי שאינו בעל זכות החתימה.

במועד כינוס הוועדה היא תדון בכל בקשות הרישוי ותקבל את ההחלטה. במידה והוועדה מאשרת, הבקשה עוברת לידי הגורמים האחרים, והם עשויים להציב דרישות מיוחדות עבור העסק כגון: הגשת בקשה לשימוש חורג, ועל כן מומלץ לבצע בדיקת היתכנות לנכס בטרם סוגרים חוזה. לאחר מילוי הדרישות יינתן הרישיון לעסק.

אל תסתבכו בבירוקרטיה העירונית, פנו אלינו ותוכלו לבצע את התהליך בצורה מסודרת ומהירה המבוססת על הניסיון שלנו בתחום.