רישיון עסק בבאר יעקב

רישוי עסקים באר יעקב

באר יעקב היא מועצה מקומית עם פחות מ 30 אלף תושבים, לכאורה לא מקום מרכזי וחשוב, אך כדאי שתשימו לב לפרטים. כביש 41 מאפשר לתושבי היישוב והעסקים שבו גישה קלה ונוחה לכביש 1, 6, 4 ו 20. אלו הם עורקי התנועה המרכזיים של ישראל, מה שהופך את הגישה לבאר יעקב לקלה ונוחה. כמו כן תכניות המתאר שאושרו בשנת 2020, מתכננות בנייה של 27,000 יחידות דיור אשר יכולות לשלש את כמות האוכלוסייה בשנים הקרובות, ולהפוך את המועצה לעיר. אך כבר היום, בטרם יישום תכניות המתאר, היישוב מצטיין בתעשיות חשובות ומתקדמות – כאן נמצא מפעל מל“מ של התעשייה האווירית העוסק בפיתוח וייצור של מערכות חימוש והגנה, משגרי לוויינים ועוד.

התדלדלות הקרקע לבניה באזור המרכז, לצד עתודות הקרקע ואיכות החיים של האזור, צפויים להפוך את את באר יעקב למקום אטרקטיבי מאוד בשנים הקרובות.

מחלקת רישוי עסקיםהמועצה המקומית באר יעקב

כתובת:רח’ ז’בוטינסקי 2, באר יעקב.

קבלת קבל: בימים א’ – ה’, בין השעות: 08:30 – 13:00

מחלקת רישוי עסקים באר יעקב שילוט ופרסום, פועלת תחת אגף שפ“ע במועצה המקומית באר יעקב. המחלקה שמה דגש על עידוד ותמיכה ביזמות כלכלית בתחומי המועצה. ניתן למצוא במחלקה אוזן קשבת, עזרה והכוונה בהליכי הרישוי. אך כמובן שיש צורך לעמוד בכל הדרישות ולהגיש תכנית עסק ערוכה בידי אנשי מקצוע מוסמכים.

המחלקה לרישוי עסקים באר יעקב נועדה להבטיח כי העסקים יפעלו במבנים המתאימים, על פי חוקי התכנון והבנייה ויעמדו בכל התנאים אשר יבטיחו שמירה על בריאות הציבור, ביטחונו ואיכות הסביבה.

רישוי עסק בבאר יעקב נדרש עבור העסקים טעוני הרישוי, כפי שהם מוגדרים בצו רישוי עסקים 1995, לרבות התיקונים שחלו בחוק. עסק הטעון רישוי ופועל ללא רישיון, צפוי לצווי סגירה, עונשים ותביעות משפטיות. גם אם העסק אינו נכלל ברשימת עסקים טעוני רישוי, הוא עדיין נדרש לפעול במקום התואם את תכנית הבנייה ותכנית המתאר התקפה לאזור, או להוציא היתר שימוש חריג.

רישיון העסק ניתן לבעליו, ולכן במקרה של שינוי בעלות ו/או שינוי במבנה הבעלות, יש להגיש בקשה מחודשת לרישיון עסק. אותו הדין לגבי שינויים הכוללים: תוספת או צמצום שטח בעסק; שינויים בתכנית העסק (פנימיים וחיצוניים). במידה והעסק נסגר, יש להודיע למחלקה לרישוי עסקים.

מעוניינים לפתוח עסק בבאר יעקב? פנו אל הראשונים ברישוי; אנו מציעים לכם אנשי מקצוע המתמחים בשלבי הרישוי והגשת הבקשה. אנו נכין עבורכם את תכנית העסק ונלווה אתכם בכל שלבי הרישוי. כך תוכלו להתנהל ביעילות ולעמו בכל הדרישות, ללא הפרעות וללא עיכובים מיותרים.