רישיון עסק באשדוד

רישוי עסקים אשדוד

עם אוכלוסיה של כ 230 אלף תושבים, אשדוד היא השישית בגודלה בישראל וחברה בפורום הערים העצמאיות (פורום ה 15). מבין הדברים המיוחדים באשדוד ניתן להזכיר את התכנון המוקדם של העיר, אשר אפשר את התפתחותה המהירה. כמו כן העיר קלטה עלייה רבה ואחוז העולים החדשים בה הוא מהגבוהים בארץ.

במסגרת הפעילות הכלכלית של העיר בולט נמל אשדוד, הנמל הגדול בישראל אשר מקבל סחורות גם עבור ממלכת ירדן, ומרכז פעילות כלכלי רבה המספקת פרנסה לתושבי העיר. בנוסף פועלים בעיר 3 אזורי תעשייה המכסים כ 17% משטח העיר. גם אזור התעשייה ”עד הלום“ אשר אינו נמצא בתחום השיפוט המוניציפלי, אך גם מהווה חלק חשוב בכלכלת העיר. בעיר פועלת תחנת כוח המופעלת בגז טבעי והיא הרביעית בגודלה בישראל מבחינת הספק הייצור. בעיר ישנם גם מוסדות תרבות, בית חולים, מוסדות חינוך, פעילות מסחר שופעת ומעט תיירות אשר דווקא הולכת ומתפתחת.

מחלקת רישוי עסקיםעיריית אשדוד

כתובת: הגדוד העברי 10, אשדוד

קבלת קהל: ימים א’- ה’ 08:30-12:30, ימים א’-ג’ 16:00-18:00

מחלקת רישוי עסקים בעיריית אשדוד היא זו הממונה על הנפקת רישיון לעסקים בתחום השיפוט המוניציפלי של העיר. לצורך רישוי עסק באשדוד יש קודם כל לקבוע פגישת ייעוץ ראשונית במחלקה. במהלך הפגישה תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי לגבי התהליך.

לצורך הגשת הבקשה לרישוי עסק באשדוד, עליכם להגיש בקשה מסודרת הכוללת:

טופס הגשת בקשה – יש למלא את טופס העירייה במלואו.

תכנית עסק – תכנית עסק ב 5 העתקים אשר הוכנה על ידי אנשי מקצוע מוסמכים וכוללת את כל התרשימים על פי המפרט הנדרש.

תכנית בטיחות – בפגישה המוקדמת ינחו אתכם לגבי דרישות הבטיחות.

אישור תשלום האגרה; מספר חוזה ארנונה של העסק; חוזה שכירות; צילום תעודת זהות; אישור רשם החברות וייפוי כוח.

לאחר הגשת הבקשה לרישוי עסק באשדוד, תקבלו תוך 21 יום אישור להמשך טיפול, או דחייה. אם הגשתם את הבקשה על פי כל המפרטים הנדרשים, אין סיבה שהיא תידחה. היא תעבור להמשך טיפול, אך זהו עדיין אינו אישור לפתיחת העסק. ועדת הרישוי תעביר את הבקשה לכל הגורמים המעורבים על מנת שיאשרו את הבקשה. הגורמים המעורבים הם מנהל ההנדסה של עיריית אשדוד; המשרד לאיכות הסביבה; משרד העבודה; משרד התחבורה; המחלקה הווטרינרית; משטרת ישראל ואיגוד ערים לשירותי כבאות.

מעוניינים לעבור את התהליך בצורה חלקה ומוצלחת? היעזרו בשירותינו. יש לנו ידע וניסיון בהליכי רישוי עסק והכנת תכנית עסק כנדרש על ידי ועדת הרישוי.