רישיון עסק בנס ציונה

רישוי עסקים נס ציונה

נס ציונה היא עיר קטנה בה חיים כ 50 אלף תושבים, אמנם קטנה, אך היא בהחלט עיר מעניינית וכדאי לעסקים להקדיש לה תשומת לב. היופי הירוק והמוכר של העיר הפך אותה למקום מאוד אטרקטיבי. בעיר פועל המכון למחקר ביולוגי, ופארק המדע קריית ויצמן המביא לעיר תעשיות המתבססות על מדע מתקדם. תכניות המתאר של העיר, אשר אושרו בשנת 2019, מתכננות בנייה של 29,000 יחידות דיור, שטחי מסחר, מבני ציבור ומסוף תחבורה ציבורית, שימור אתרי טבע וחידוש אזור התעשייה. כלומר העיר נס ציונה צפויה להכפיל את גודל האוכלוסייה בשנים הבאות ולמשוך אליה אוכלוסיה יציבה ומבוססת.

מחלקת קידום ורישוי עסקיםעיריית נס ציונה

כתובת: אבנר בן נר 18, נס ציונה

שעות קבלת קהל (בתיאום מראש):

ימים א’-ה’ 08:30 – 10:00, יום ד’ 16:00 – 18:00

מחלקת קידום רישוי עסקים בנס ציונה עוסקת בפיקוח על עסקים, הנפקת רישיונות לעסקים וטיפול ברישוי מול גורמי האישור במשרדי הממשלה.

עסקים המחויבים ברישוי עסקים נזקקים לאישור ממספר רב של גורמים, הכוללים בין היתר את : משטרת ישראל; משרד התמ“ת; משרד התחבורה; משרד החקלאות; שירותי הכבאות וההצלה; המשרד לאיכות הסביבה; אגף ההנדסה בעירייה ועבור עסקים מסוימים אפילו משרד החינוך.

על מנת להקל על מבקשי הרישיון, הבקשה לרישוי עסק בנס ציונה מוגשת למחלקת קידום ורישוי עסקים, והם אלו אשר מנתבים את הבקשה לכל משרדי הממשלה והגורמים הנדרשים לקחת חלק בתהליך האישור.

עסקי המזון? יש להיעזר ביועץ מטבחים, תכנון למסעדות דורש הכשרה וידע רב בתקנות משרד הבריאות.

על מנת שיובטח לכם תהליך רישוי עסק מהיר ומוצלח, חשוב שתקפידו להגיש את הבקשה על פי הנהלים ובעזרת אנשי המקצוע המתאימים. כך תבטיחו לעצמכם הגשה נכונה של הבקשה לרישוי עסק נס ציונה ותימנעו מעיכובים מיותרים.

לצורך התחלת תהליך הרישוי יש למלא טופס ”בקשה עקרונית“ לפתיחת עסק. במידה והבקשה מאושרת יש למלא טופס ”בקשה קטנה“ ולהגישו בצירוף: אישור מבעל הנכס כי הוא מוכן להשכיר את הנכס עבור המטרה המבוקשת; תכנית סניטרית לאישור אגף ההנדסה; אישור ממכבי אשר כי המקום עומד בדרישות; אישור רישום העסק בקובץ הארנונה אישור מורשה נגישות; אישור תשלום אגרת עסק.

יתכן כי תדרשו להציג אישורים נוספים בהתאם לסוג העסק. במידה ואין מדובר בעסק אשר ניתן לאשר במקום (עסק הטעון ברישיון) הבקשה תופנה להמשך טיפול בוועדת הרישיונות.