רישיון עסק לפלאפל

רישוי עסקים פלאפל

מנת פלאפל היא אחד מהסמלים המובהקים של האוכל הישראלי וכולם אוהבים פלאפל. בכל רחבי הארץ תוכלו למצוא דוכני פלאפל, לעתים משולבים עם שווארמה ולעתים מתמקדים אך ורק בפלאפל. בדוכני הפלאפל תוכלו ליהנות ממנת פלאפל טעימה, בתוספת מגוון סלטים ורטבים לפי בחירתכם והטעם האישי. פלאפל הוא מזון מהיר הפונה בדרך כלל לקהל אשר רוצה לחטוף משהו על הדרך. כמו כן דוכני הפלאפל יכולים למכור גם משקאות קלים לצד המנה, תחום שבו אחוזי הרווח גבוהים.

דוכן פלאפל אשר תוכנן נכון, מציע אוכל טרי וטעים, וגם מצא לעצמו מיקום טוב, יכול להיות עסק יציב. בתחום המזון הרבה פעמים טרנדים משתנים ומתחלפים, אך הפלאפל תמיד שומר על מעמדו ואף משתלב היטב עם טרנדים חדשים של אוכל צמחוני וטבעוני.

הקמת דוכן פלאפל דורשת רישוי עסקים. מכיוון שמדובר בעסק בתחום המזון ישנם הרבה דגשים הקשורים למשרד הבריאות. התנאים העיקריים הם שטח מינימלי של 35 מ“ר ובו לפחות 10 מ“ר של שטח מטבח ו 6 מ“ר של מחסן. יש צורך בשני כיורים עם מים חמים; שני משטחי עבודה ומנדף לקליטת אדים באזור הטיגון.

רישוי עסק לפלאפל – היכן מתחילים?

כמו תמיד הליך הרישוי מתחיל במחלקת רישוי עסקים ברשות המקומית שבה אתם מתכוונים להקים את העסק. לצורך הגשת בקשת הרישוי יש להגיש תכנית עסק בחמישה העתקים, ולצרף את כל המסמכים הדרושים ולשלם את האגרה. תכנית עסק צריכה להציג את כל התרשימים הנדרשים בחוק ולהראות שתכנית העסק תואמת לכל התקנים והחקיקה. תכנית העסק תיבחן על ידי גופי הרישוי הרלוונטיים והם יוודאו שהעסק עומד בדרישות. כל כשל בתכנית יביא לדחיית בקשת הרישוי וייצור סיבוכים מיותרים אשר יעכבו את פתיחת העסק.

על מנת לקבל רישיון עסק לפלאפל, בדרך הקצרה והמהירה, יש להיעזר באדריכלים המתמחים ברישוי עסקים. על מנת לזרז את התהליך הבירוקרטי תוכלו להיעזר בשירותינו. אנו נכין עבורכם תכנית עסק המתאימה לצורכי העסק והתקציב, ועונה על כל דרישות החוק. התקשרו עכשיו למשרד ראשונים ברישוי ותיהנו משירות מקצועי.